1.12.14

 
 
Η δέκατη τρίτη θεά... στην Τρίπολη

Δύο δημιουργικές εκδηλώσεις για παιδιά οργάνωσε ο δραστήριος και φιλοπρόοδος Σύλλογος Γονέων του 9ου δημοτικού σχολείου Τρίπολης. Σάββατο απόγευμα και Κυριακή πρωί είχα την ευκαιρία να συναντήσω τους μικρούς μου φίλους, να τους μιλήσω για το βιβλίο μου στο πλαίσιο και του εκπαιδευτικού πρόγραμματος της Μουσειοσκευής των Εκδόσεων Ψυχογιός και να υπογράψω αντίτυπα των βιβλίων μου στα παιδιά. Ένα ευχαριστώ καρδιάς θα ήθελα να εκφράσω για την εξαιρετική οργάνωση της επίσκεψης και τη ζεστή φιλοξενία στον Σύλλογο Γονέων, ιδιαιτέρως την πρόεδρό του κυρία Σοφία Παρασκευοπούλου. Επίσης στον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου. Ιδιαιτέρως ευχαριστώ τα παιδιά για τη συμμετοχή, το ενδιαφέρον και την αγάπη τους στο πρόσωπό μου και το έργο μου, σημαντικό κίνητρο για έναν συγγραφέα να πορευτεί με υπευθυνότητα, με “λογισμό και όνειρο”. Τέλος, αλλά όχι τελευταίες, ευχαριστώ θερμά τις Εκδόσεις Ψυχογιός για τη συνεργασία και την υποστήριξή τους.






 
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου